BULLOCK Excellence zámek pedálů typ R1
Kód: 468001-R1Detailní popis produktu
Pouze pro vozidla: FIAT - Cinquecento, Seicento
Tabulka velikostí Bullock Aero, Defender, Excellence ⇒ 2014 Tabulky velikostí na starší vozidla ⇒ 2013 ⇒ 2010
Do poznámky můžete uvést rok výroby a model vozu , na který bude Bullock použitý.
Pokud nemůžete najít svoje vozidlo v nabídce, napište nám. Osadíme vaše auto modelem podle vlastních poznatků načerpaných po dobu 20 leté praxe s tímto zabezpečením vozidel.
Omlouváme se tímto za výrobce jenž uvádí většinou pouze poslední modely vozidel a neupravuje aktuální tabulku velikostí dle našich poznatků získaných vlastním odzkoušením na vozidlech.
Automatický zámek pedálů Bullock Excellence vítěz mezinárodních srovnávacích pevnostních testů požádaných anglickou společností Autoexpres blokuje pedály vozidla . Při zlomyslné manipulaci s ním, ztrácí dotyčná osoba vizuální kontakt s okolím. Mimo to brání vyšlápnutí spojkového pedálu a tím komplikuje odtah vozidel na laně , zejména těch, která mají zamčený převodový stupeň (je nutné vozidlo zvedat).
U nových vozidel Audi, Volkswagen a Škoda již není možné nastartovat bez sešlápnutí spojkového pedálu, pokud použijete zámek pedálů Bullock Excellence, stává se vaše vozidlo nepojízdným.
Je nejlepším doplňkem pro všechny systémy zamykání převodovky (Construct,MedvědBlock,Defendlock apod.) Mnozí uživatelé těchto zabezpečení si neuvědomují , že jejich znehybněné vozidlo je uvedeno do pohybu během 1sec. pouhým sešlápnutím spojkového pedálu do doby, než si to sami ověří na nakloněné rovině .
1. Bezpečnostní plochý klíč pro boční stavítka (Trezor-test č.3)- každý klíč má své identifikační číslo.
2. Prodlužovatelná hlava - přesné nastavení dle délky pedálů.
3. Povrchová úprava - jednotlivé části jsou chráněny epoxydovým nátěrem.
4. Pozinkování - držáky pedálů jsou pozinkovány.
5. Materiál - vyrobeno z karbonitridové oceli , odolné proti odvrtání a přeřezání.
6. Zámek - bezpečnostní zámek odolný proti odvrtání.
7. Fosforeskující otvor pro klíč.
Karbonitrid se chová podobně jako nerezová ocel ,je tepelně velmi špatně vodivý. Nástřik tekutého dusíku vytvoří povrchovou námrazu a ta po úderu , který by měl vést z prasknutí materiálu opadne, aniž by došlo k jeho poškození . Při řezání karbonitridu ruční okružní bruskou se teplo z hrany řeznéno kotouče špatně odvádí do materiálu ,kotouč se přehřívá ,dochází k jeho poškození, je nutné chladit , nebo použít dvě brusky a střídat je .Doba překonání se tím maximálně prodlužuje.
⇒ Více infromací o Bullock Excellence
Certifikace:
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.