VÝFUKY - koncovky
- Uchycení na sponu
- Univerzální koncovky výfuků na přivaření. Montážní vstupní průměr 40,50 nebo 60mm (na zakázku lze i jiný průměr)
Nejprodávanější
Nabízíme SPORTOVNĚ LADĚNÉ VÝFUKY A KONCOVKY NA VŠECHNY TYPY VOZŮ.
Jsme schopni vám zajistit montáž a výrobu sportovně laděných výfuků na zakázku s možností síly zvuku
Pomocí laděnému výfuku získá váš vůz nejen sportovní vzhled, ale také sportovní zvuk a nárůst výkonu motoru.
Životnost výfuku je cca 8 let. S výrobcem zabývajícím se výrobou sportovních laděných výfuků spolupracujeme od roku 1999 a musíme pouze konstatovat, že majitel firmy dává do svých výrobků své srdce, neboť se přímo fyzicky velmi profesionálně podílí na výrobě a s každým výrobkem se doslova mazlí. Doposud jsme na trhu nenašli podobný produkt stejné kvality a ceny současně.
Pro zahraniční vozy se vyrábí laděné výfuky na zakázku. Při objednání výfuku je možné požádat o domluvení termínu montáže v dílně v Chlumci nad Cidlinou ( orientační cena bude vycházet z její náročnosti a vašich požadavků, sdělíme obratem) do té doby se připraví samostatný výfuk (tlumič) na daný vůz po stránce uložení, síly zvuku a motorizace (obsah, výkon). V den montáže si majitel vozu domluví detaily, jako např. vysunutí koncovek z nárazníku popř. jinou velikost nebo typ koncovek. Montáž spočívá ve vyrobení přívodního potrubí a držáků na zavěšení. Po zavaření a obroušení všech svárů se provádí povrchová úprava, opískování a metalizace (šopování hliníkem).
Montáž.
Doba montáže 4-5h, pokud se ale jedná o výfuk s jednou, či dvěma koncovkami na jedné straně vozu. Montáž duplex a double výfuku se časově prodlouží.
V případě vyrobení a namontování výfuku duplex, nebo double na zakázku, kde jsou koncovky na obou stranách vozu a to zcela funkční, doporučujeme projednat telefonicky, rádi Vám sdělíme cenu laděného výfuku Vaší představy.
To samé platí ve výrobě středního dílu výfuku od svodů či katalyzátoru. Tato výroba je individuální. Je více variant použití, už jen volba středového tlumiče, rezonátoru, nebo jen trubky. Veškeré tyto možné varianty ovlivňují zvuk, výkon i cenu.
Jak při montáži koncovek, tak při montáži laděného výfuku, je možné na přání zákazníka vytvořit do nárazníku výřez o předem zvolené hloubce, do kterého se následně zapustí koncovka. Výřez je proveden s mezerou kolem koncovky cca 7mm. Kraj výřezu je bez otřepů a poškození laku.
Montáž je důležité provést důkladně a promyšleně, jelikož právě na ní, je výsledek přesnosti rovně nainstalovaném výfuku a správné uchycení, tak aby nebyly zbytečně namáhány silentbloky pro zavěšení. Tím by docházelo k prověšení výfuku, nebo dokonce bouchání výfuku či výfukového potrubí o karoserii automobilu.
Pro cenovou orientaci laděného výfuku na zahraniční vozy, které nejsou v produktech, můžete nahlédnout do univerzálních výfuků.
Univerzální výfuky.
Univerzální sportovní výfuk je se základním tlumičem s rozdělením do obsahu 1400ccm a nad 1400ccm, je omezen nejen po stránce motorizace (obsahu a výkon motoru), ale také síly zvuku. Je tedy možné vyrobit na zakázku tlumič, např. s tišším zvukem, přitom na daný obsah a výkon motoru. Cena výfuku se ale může navýšit až o 20%.
Koncovky výfuku.
Pro majitele vozu, kteří nepreferují ani decentní sportovní zvuk výfuku, má firma výrobce samostatné koncovky v základním rozdělení jednoplášťové a dvouplášťové. Tyto koncovky se montují přivařením přímo na čelo tlumiče, svár je poté ošetřen žáruvzdorným nástřikem, nebo se vstupní strana koncovky zadýnkuje s otvorem pro přívodní trubku od tlumiče. Průměr otvoru musí být shodný s průměrem přívodní trubky. Délku koncovky je možné libovolně zvolit v rozměrech 150 až 300mm.