PROVOZNÍ DOBA BĚHEM SVÁTKŮ: OD 23.12.2024 DO 3.1.2025 - ZAVŘENO, INVENTURA OD 6.1.2025 bežná otevírací doba

Wolframový NANO povlak-přísada do motorového oleje pro BENZINOVÉ motory

Kód: CP1000 CP110 CP140 CP180 CP240 CP300 CP500 Zvolte variantu
3 971 Kč / ks 486 Kč / ks 599 Kč / ks 776 Kč / ks 984 Kč / ks 1 231 Kč / ks 2 015 Kč / ks od 486 Kč / ks 3 282 Kč bez DPH 402 Kč bez DPH 495 Kč bez DPH 641 Kč bez DPH 813 Kč bez DPH 1 017 Kč bez DPH 1 665 Kč bez DPH od 402 Kč bez DPH
Sklad E-shop Sklad E-shop Sklad E-shop Skladem (1 ks) Sklad E-shop Sklad E-shop Sklad E-shop Zvolte variantu
Balení - objem
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

✔ Nižší spotřeba PHM – nejběžněji o 5 - 15%
✔ Nižší škodlivé emise – běžně o 8 a víc %
✔ Eliminuje studené starty – bezkonkurenční mazivost nanočástic IF-WS2
✔ Delší životnost motoru – bezkonkurenční mazivost
✔ Vyšší výkon a točivý moment
✔ Tišší a klidnější chod motoru
  logo_buggyra➔ Přípravky NANOTECH používá ve svých závodních a doprovodných autech závodní tým BUGGYRA Racing.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pro zvýšení výkonu a snížení nákladů na provoz

Testy z VUT Brno potvrzují vynikající efektivitu – snížení opotřebení téměř 9x. Díky tomu, všude tam (motor a převodovka), kde použijete přísady IF-WS2 zásadně prodloužíte životnost bez nákladů na servis. Dále snížíte náklady na spotřebu PHM, případně oleje a zvýšíte výkon svého auta.

 


Nižší spotřeba až o 15%  

 


Vyšší výkon

 

  

Nižší škodlivé emise  až o 8%

.
 
 
 
 
Snížení spotřeby
Nanočástice IF-WS2 patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky tomu, přísady snižují koeficient tření (snižují pasivní odpory) a tak dochází ke snížení spotřeby PHM. U motorů navíc dochází k vyhlazení povrchů (zacelení drsných míst) a tím také dochází k úspoře PHM a především oleje u motorů, které mají zvýšenou spotřebu.
 
 
 

Vyšší výkon

Díky snížení pasivních odporů dochází ke zvýšení efektivity (zvýšení výkonu) funkčnosti motoru. V motorech dochází ke zvýšení výkonu, díky autoreparačním vlastnostem (vyhlazení povrchů) částicemi IF-WS2. U vozů s vysokým nájezdem km, říkají zákazníci, že po aplikaci přísady IF-WS2 proběhl v motoru „restart“ a auto jede jako nové.

 

 
 

Škodlivé emise
Díky sníženému tření se sníží i námaha motoru a množství škodlivých emisí. U starších aut, nebo aut s vysokým nájezdem km, dojde k výraznému ošetření povrchů, díky tomu dojde ke snížení spotřeby PHM a oleje a sníží množství škodlivých emisí.

Jak nanopřísady v motoru fungují?
Základní složkou IF-WS2 přísad jsou fullereny (kulaté nanočástice). V kritických situacích se chovají jako kuličková ložiska. Běžně by se pohyblivé části zadřely, nebo nenávratně poškodily, ale díky IF-WS2 nedojde k poškození. Při vysokém tlaku a smykovém namáhání, dojde ke sloupnutí jedné vrstvy, která na povrchu vytvoří velice odolný a kluzný film.

 

 Aplikace

 Plechovku zahřejte na teplotu +-50°C (například ji vložte do teplé vody), protřepejte a nalejte do teplého motoru. Po nalití můžete hned j et, nebo aspoň nastartujte a motor nechejte několik minut v chodu.

Přísady NANOTECH se aplikují vždy po výměně oleje. S vypuštěním starého oleje se vyplaví i částice. Přísady se můžou aplikovat do nového i staršího oleje.

Částice fungují vždy. Přísady můžete používat do starých (historických) i nových, moderních a sportovních vozů.


LPG, CNG a Plug-in

Vysokou efektivitu prokázaly přísady také v motorech s pohonem LPG a CNG. U hybridních pohonů Plug-in výrazně eliminuje „šokové“ zařazení studeného spalovacího motoru do provozu.

 

 


 
 Turbo
 Turbodmychadlo se nejvíce ničí tím, že neprošlo procesem „dochlazování“. Například, po rychlejší jízdě, při větším   zatížení, při jízdě ve vysokých teplotách… Co to je proces „dochlazování“? Jednoduše, po jízdě necháme motor běžet   cca 1 min na volnoběh. V opačném případě dochází k zapečení těsnících kroužků, které těsní olejový okruh od   výfukových plynů. Dále, vytočení turba do vysokých otáček, klidně 250 000 až 300 000 ot/min a následném vyřazení.   Okamžitě spadnou otáčky motoru na volnoběh a tlak oleje klesne na 1 až 1,5 bar. V takovém případě je turbo   nedostatečně mazané běžným olejem. Nejhorší případ je vytočení turba do vysokých otáček a vypnutí motoru. Tlak   oleje jde na 0 bar a samotné kolo kompresoru turbíny s hřídelí v turbu se však bude točit dlouho - u keramických   ložisek i 120 sekund. A po celou tu dobu bez mazání, jen na zbytkovém oleji. Použitím přísad NANOTECH-EUROPE   uvedené nedostatky mazání výrazně eliminujete a prodloužíte životnost turbodmýchadla.
 
 
 

Složení

Základní složkou našich přísad jsou Fullereny IF-WS2 (kulaté nanočástice dvojsirník wolframičitý). Fullereny (zdroj Wikipedie) jsou molekuly, tvořené atomy uhlíku uspořádanými do vrstvy z pěti a šestiúhelníků s atomy ve vrcholech, která je prostorově svinuta do uzavřeného tvaru (nejčastěji do tvaru koule nebo elipsoidu). Vzhledem k této struktuře jsou mimořádně odolné vůči vnějším fyzikálním vlivům.

 

 

 
 




Tatra kolem světa 2

Naše přísady vykazují vysokou účinnost také v závodních motorech a strojírenských aplikacích. Vynikajícím způsobem fungují v Tatře, současné největší expedici Tatra kolem světa 2.

 

 



BUGGYRA RACING

Závodní tým Buggyra používá naše nano maziva a přísady ve všech svých závodních a doprovodných vozech. Přísada byla také použita v rychlostním speciálu BUGGYRA SPEED 2020-500M, se kterým překonala Aliyyah Koloc dva světové rekordy s maximální rychlostí 284,13 km/hod.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: