Doprava a platby
Způsob dopravyCZ Osobní odběr (doprava na kamennou prodejnu )
|
|
0,-Kč 99,-Kč |
SK Balík do ruky PPL |
do 50 Kg |
385,- Kč cca 285-1500,-Kč |
|
|
Přeprava zboží a převzetí zásilky
- V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
- V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno obvykle do 24 hodin od expedice. PPL obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den. Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu firmy PPL, jejich přehled naleznete na stránkách www.ppl.cz. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušném depu, můžete kontaktovat centrálu PPL na telefonu 267 713 487. Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na stránkách informace o zásilce.
- Zásilku přebírá zákazník a zásilka není poškozena – Jsou 3 pracovní dny na otevření zásilky a překontrolování obsahu. Pokud bude zboží poškozeno, je potřeba nahlásit na reklamace@ppl.cz s informací, že zásilky číslo xxxxxxxxxxxxx byla poškozena a bylo zjištěno po rozbalení. Příjemce si musí nechat u sebe zásilku, nesmí s ní dále manipulovat a musí si nechat přepravní obal.
Zásilku přebírá zákazník a zásilka je poškozena – zákazník musí infomraci předat řidiči, že je pšokozeno. Kurýr nebo příjemce zaznamená do přepravního listu, kam se příjemce podepisuje + Jsou 3 pracovní dny na otevření zásilky a překontrolování obsahu. Pokud bude zboží poškozeno, je potřeba nahlásit na reklamace@ppl.cz s informací, že zásilky číslo xxxxxxxxxxxxx byla poškozena a bylo zjištěno po rozbalení. Příjemce si musí nechat u sebe zásilku, nesmí s ní dále manipulovat a musí si nechat přepravní obal.