PROVOZNÍ DOBA BĚHEM SVÁTKŮ: OD 23.12.2024 DO 3.1.2025 - ZAVŘENO, INVENTURA OD 6.1.2025 bežná otevírací doba

Doprava a platby

 

Způsob dopravy

CZ Osobní odběr (doprava na kamennou prodejnu )                                                                   

CZ
Balík do ruky PPL 
CZ PPL ParcelShop doručení na výdejní místo PPL

CZ Balík do ruky FOFR - nadrozměr, obsah chemických látek
CZ Balík do ruky FOFR - nadrozměr, obsah chemických látek
CZ Balík do ruky FOFR - nadrozměr, obsah chemických látek


CZ
 Balík  na poštu  Česká Pošta 
CZ Balík  do ruky   Česká Pošta
CZ Balík do Balíkovny Česká Pošta

 

                                                                                

 

 


do 30 Kg
do 30 Kg
do 30 Kg
do 50 Kg
do 60 Kg


do 30Kg
do 30 Kg
do 20 Kg



 

0,-Kč


99,- Kč
79,- Kč
285,- Kč
495,- Kč
750,- Kč

99,-Kč
99,-Kč
79,-Kč
  


SK Balík do ruky PPL 
SK Balík do ruky FOFR - nad rozměr, obsah chemických látek                              

do 50 Kg
dle váhy


385,- Kč
cca 285-1500,-Kč




Způsoby platby
.
 
     
Hotovost na  prodejně           
Běžný bankovní převod          
Online platby  kartou          
Poplatek za dobírku ČR     
Poplatek za dobírku SK     

 

  
  0,00 Kč
  0,00 Kč
  0,00 Kč
39,00 Kč
  1,30 EUR

 




 

 

 

 

       Přeprava zboží a převzetí zásilky

 

  • V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  • Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
  • V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  • PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno obvykle do 24 hodin od expedice. PPL obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den. Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu firmy PPL, jejich přehled naleznete na stránkách www.ppl.cz. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušném depu, můžete kontaktovat centrálu PPL na telefonu 267 713 487. Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na stránkách informace o zásilce. 
  • Zásilku přebírá zákazník a zásilka není poškozena – Jsou 3 pracovní dny na otevření zásilky a překontrolování obsahu. Pokud bude zboží poškozeno, je potřeba nahlásit na reklamace@ppl.cz s informací, že zásilky číslo xxxxxxxxxxxxx byla poškozena a bylo zjištěno po rozbalení. Příjemce si musí nechat u sebe zásilku, nesmí s ní dále manipulovat a musí si nechat přepravní obal.

    Zásilku přebírá zákazník a zásilka je poškozena – zákazník musí infomraci předat řidiči, že je pšokozeno. Kurýr nebo příjemce zaznamená do přepravního listu, kam se příjemce podepisuje + Jsou 3 pracovní dny na otevření zásilky a překontrolování obsahu. Pokud bude zboží poškozeno, je potřeba nahlásit na reklamace@ppl.cz s informací, že zásilky číslo xxxxxxxxxxxxx byla poškozena a bylo zjištěno po rozbalení. Příjemce si musí nechat u sebe zásilku, nesmí s ní dále manipulovat a musí si nechat přepravní obal.