Mechanické zabezpečení vozidla zámek pedálů.
U nových vozidel již není možné nastartovat vozidlo bez sešlápnutí spojkového pedálu až k podlaze, pokud použijete zámek pedálů Bullock Excellnece, stává se vaše vozidlo nepojízdným.
Zamykání pedálů není žádnou novinkou. Již naši otcové a dědové různými způsoby zamykali pedály vozidla ať už řetězy nebo pomocí doma vyrobených přípravků. Společným znakem zamykání pedálů je přerušení vizuálního kontaktu s okolím osoby ,jenž se začne zabývat násilnou demontáží této blokace . Ztísněný prostor pod volantem rovněž nutí zaujmout netradiční polohu člověka.Většinou musí klečet vedle vozidla v otevřených dveřích. Je tu nebezpečí závažného poranění páteře v případě , že majitel kradeného vozidla uvidí pachatele v akci a rozhodne se dveře s rozběhem přibouchnout.
Na výrobu zámku byla použita karbonitridová ocel. Její předností je špatná vodivost tepla. To se projeví při řezání okružní bruskou. Teplo z hrotu kotouče se nepřevádí do řezaného materiálu a kotouč se pálí , je nutné ho nechat ochladit atím se prodlužuje doba řezání. V opačném případě při použití dusíku za účelem zmrazení , materiál neprokřehne a po úderu nepraskne.Pouze se vytvoří povrchová námraza.
Je všeobecně známé , že v dnešní době jsou profesionálové i mezi zloději aut a žádné zabezpečení pro ně není překážkou. Rozhodující při volbě zda ukrást či neukrást je v první řadě čas potřebný k překonání použitého zabezpečení. Bullock patří mezi systémy, který maximálně prodlužuje dobu nutnou strávit v kradeném autě a to ne zrovna v pohodlné poloze pod volantem.Tato doba ve ⇒ srovnávacíxh testech prováděných v Anglii na vybavené autodílně dílně za denního světla a bez stresu byla 17min.5sec. . To je největší přednost tohoto zabezpečení vozidla.
Historický vývoj zámku pedálů Bullock
1993 1994 1996 2000 2004 2009 2016
.
Poslední modelovou řadou v nabídce firmy BULLOCK je mechanické zabezpečovací zařízení model Excellence. Jedná se o 5. řadu mechanického zabezpečení nabízeného touto firmou.
Provedení BULLOCK Excellence se liší od předešlých modelů větší účinností, kvalitnější použitou ocelí, silnější pružící jednotkou, novým provedením dosedacích ploch a v neposlední řadě i novějším designem. Taktéž je použito nové technologie nástřiku barev.
Klíč je plochý s bočními stavítky trezor-test číslo 3.