PROVOZNÍ DOBA BĚHEM SVÁTKŮ: OD 23.12.2024 DO 3.1.2025 - ZAVŘENO, INVENTURA OD 6.1.2025 bežná otevírací doba

Autopotahy CITROEN BERLINGO III, vzadu dělený 2/1, od 2018, AUTHENTIC DOBLO, matrix černý

Kód: AM-83360
ZDARMAZDARMA
Autopotahy CITROEN BERLINGO III, vzadu dělený 2/1, od 2018, AUTHENTIC DOBLO, matrix černý
5 990 Kč / ks 4 950 Kč bez DPH
Skladem - odesíláme do 1-5 dnů

Autopotahy CITROEN BERLINGO III, vzadu dělený 2/1, od r. 2018.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Autopotahy CITROEN BERLINGO III, vzadu dělený 2/1, od r. 2018- nový model.

 

Autopotahy na míru CITROEN BERLINGO III, vzadu dělený 2/1, od r. 2018.

VYROBENO ZE ZÁTĚŽOVÉ LÁTKY !!!

Přední sedadla s airbagy, kapsy. 

ZADNÍ OPĚRADLO A SEDADLO DĚLENÉ ZA SPOLUJEZDCEM 1/2. Isofixy, otvory pro 3 bodové pásy, otvory pro sklápění opěradel. 

POZOR !  NAPÍŠTE NÁM PROSÍM DO POZNÁMKY ZDA MÁTE VEPŘEDU LOKETNI OPĚRKY, STOLKY A ZDA MÁTE V PŘEDNÍM SEDADLE SPOLUJEZDCE ISOFIXY.

DĚKUJEME.

Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.

Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky v kufru, ale kompletní potah.

Přídavné zipy pro usnadnění montáže - nic nenatahujeme " násilím".

Velmi pevná a silná automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka.

Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců kompletní na všech dílech autopotahů.

Krásné dvojité prošití.

Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.

Dokonalý vzhled luxusního interiéru.

Autopotahy jsou vhodné pro velmi zatížené služební vozy, ale i pro reprezentativní auta a taxi služby.

Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).

Zboží je atestováno - ATEST 8SD.

Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.

Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz se můžou od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: