PROVOZNÍ DOBA BĚHEM SVÁTKŮ: OD 23.12.2024 DO 3.1.2025 - ZAVŘENO, INVENTURA OD 6.1.2025 bežná otevírací doba

Autopotahy CITROEN BERLINGO III, 7 SEDAČEK, od r. 2018, AUTHENTIC DOBLO, žakar červený

Kód: AM-84166
ZDARMAZDARMA
Autopotahy CITROEN BERLINGO III, 7 SEDAČEK, od r. 2018, AUTHENTIC DOBLO, žakar červený
10 500 Kč / ks 8 678 Kč bez DPH
Skladem - odesíláme do 1-5 dnů

Autopotahy CITROEN BERLINGO III, 7 SEDAČEK, od r. 2018.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Autopotahy CITROEN BERLINGO III, 7 SEDAČEK,  od r. 2018.

 

Autopotahy šité na míru CITROEN BERLINGO III, 7 SEDAČEK,  od r. 2018.

VYROBENO ZE ZÁTĚŽOVÉ LÁTKY !!!

Dvě přední sedadla, 2 přední loketní opěrky, otvory pro stolky, kapsy, bederní opěrka u řidiče, airbagy. 

Vzadu 5x samostatné sedačky, isofixy.

POZOR ! V PŘEDNÍM SEDADLE SPOLUJEZDCE MŮŽOU BÝT TAKÉ ISOFIXY. Z FOTKY TO NENÍ DOBŘE PATRNÉ. POKUD JE TAM MÁTE, PROSÍME O INFO.

Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky v kufru, ale kompletní potah. Přídavné zipy pro usnadnění montáže - nic nenatahujeme " násilím".

Automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka.
Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců.
Krásné dvojité prošití.
Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.
Dokonalý vzhled luxusního interiéru. Autopotahy jsou vhodné také pro reprezentativní vozy a luxusní taxi služby.
Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).

Zboží je atestováno - ATEST 8SD.

Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.

Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz můžou se od ilustrační fotky tvarově lišit.
Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel a opěrek hlavy, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: