LIQUI MOLY 5171 Pro-Line Proplach filtru pevných částic (DPF) 500 ml

Kód: 5171 LM2
Značka: LIQIMOLY
pro line proplach filtru pevnych castic dpf (1)
Loading...
487 Kč / ks 402 Kč bez DPH
Sklad E-shop

Jedná se o vysoce účinnou vyplachovací a neutralizační kapalina, kterou je potřeba aplikovat po čištění filtru pomocí Pro-Line Čističe filtru pevných částic (DPF). Aplikace proplachu se provádí ve filtru v zabudovaném stavu ve vozidle. Proplach opláchne čističem uvolněné saze a rozptýlí je ve filtru tak, že se mohou spálit při běžné regeneraci filtru. Rovněž se tímto vypláchnutím neutralizuje použitý čistič. Pravidelným čištěním filtrů pevných částic v kombinaci s následným proplachem se může zabránit drahým opravám vozidel.stažený soubor

Detailní informace

Detailní popis produktu

Jedná se o vysoce účinnou vyplachovací a neutralizační kapalina, kterou je potřeba aplikovat po čištění filtru pomocí Pro-Line Čističe filtru pevných částic (DPF). Aplikace proplachu se provádí ve filtru v zabudovaném stavu ve vozidle. Proplach opláchne čističem uvolněné saze a rozptýlí je ve filtru tak, že se mohou spálit při běžné regeneraci filtru. Rovněž se tímto vypláchnutím neutralizuje použitý čistič. Pravidelným čištěním filtrů pevných částic v kombinaci s následným proplachem se může zabránit drahým opravám vozidel

 Použití: Pro vypláchnutí filtru pevných částic (DPF/FAP) v zabudovaném stavu na vozidle. Speciálně pro vozidla používaná na krátké cesty a městská vozidla, která jsou nejvíce postihována problémem s ucpanými filtry pevných částic.

ZPŮSOB POUŽITÍ

Čištění se provádí pomocí DPF pistole s tlakovou nádobkou (obj. č. 7946) se speciálním DPF nástavcem s 5 koncovkami (obj. č. 7945). V závislosti na typu vozidla
je přístup do filtru pevných částic různý. U většiny vozidel je ve filtru zabudovaný teplotní nebo tlakový snímač. Poznámka: Teplota filtru by při jeho čištění měla být
nižší než 40 °C. U některých vozidel není filtr umístěný pod jeho podlahou, ale je v blízkosti výfukového potrubí nebo turbodmychadla. Z bezpečnostních důvodů je
při čištění těchto filtrů potřeba postupovat s největší opatrností tak, aby nedošlo k proniknutí čisticí nebo vyplachovací kapaliny přes otevřený výfukový ventil do
spalovacích prostorů motoru. Po vymontování snímače lze vzniklým otvorem do filtru zavést vhodnou stříkací sondu. Celé množství čisticí kapaliny (1 litr) Pro-Line
Čističe filtru pevných částic (DPF) se nastříká přímo na povrchové plochy vnitřku filtru, a to vždy v intervalech 5 – 10 sekund stříkání a 5 – 10 sekund pauzy při
provozním tlaku vzduchu 6 – 8 barů. Pro smáčení celého povrchu filtru je podle možností vhodné při stříkání čisticí kapaliny pohybovat sondou sem a tam a pootáčet jí. Čistič se nechá 15 minut působit.
Následně je potřeba vypláchnout filtr pevných částic celým množstvím vyplachovací kapaliny (500 ml) Pro-Line Proplach filtru pevných částic (DPF). Aplikace vyplachovací kapaliny se provádí stejně a se shodnými parametry, jako jsou u čisticí
kapaliny. Proplach uvolní saze a rozptýlí je ve filtru, takže se mohou spálit při
běžné regeneraci filtru. Po namontování senzoru do filtru musí následovat servisní
provoz, případně regenerační proces podle předpisu výrobce vozidla.
Upozornění: Opatření pro bezpečné zacházení s čisticí a proplachovací kapalinou jsou uvedená v jejich bezpečnostních listech.

     Česká produktová informace

Doplňkové parametry

Kategorie: Aditiva do nafty
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola